vrijdag 25 februari 2011

OPDRACHT NEDERLANDS

 
Dit is een deel van de speelplaats waar ik in de ochtend toezicht hield, toezicht houden was erg fijn en vaak ook erg grappig omdat de kinderen op de grappigste manieren op de grond vielen, en voor de minste dingen naar meester Bjorn kwamen. Soms was het ook gewoon fijn om met hen te praten.

 
Dit is ons turnzaaltje, op deze plaats heb ik alle lessen bijgewoond, het materiaal dat nodig was klaargezet, notities genomen om mijn dagverslagen te kunnen maken en uiteindelijk ook af en toe zelf les gegeven. Het is een vrij klein zaaltje en het leek er vroeger groter uit toen ik hier nog zelf les kreeg.

Één van de opdrachten voor het vak Nederlands was dat we een foto moesten trekken van de uitgang van de school, of van de schoolpoort, ik koos voor de uitgang van de turnhal, omdat dit de plek is waar ik het meeste van mijn uren heb doorgebracht. Ik vind het erg spijtig dat de stage al voorbij is want het was echt wel tof om met de kinderen en kleuters te werken. Ik zal het missen, maar een carrière als leerkracht l.o. zit er voor mij niet in denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten